Prasa2015-07-16
0

„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow. „Dobry Tydzień” ciągle ostatni

W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow uplasowało się „Życie na Gorąco”. Na ostatnim miejscu znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w kwietniu 2015 roku względem kwietnia 2014 roku zmalała o 4,95 proc. i wyniosła 548 000 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 2,41 proc. do 305 515 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 221 142 egz., po wzroście o 0,32 proc.

Dwa oczka niżej uplasował się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,55 proc. do 193 140 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W kwietniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 142 547 egz.

Zobacz tabelę


W kwietniu br. w porównaniu do marca br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 4,95 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Świat & Ludzie”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 5,11 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas