Prasa2013-02-27
1

„Życie na Gorąco” liderem tygodników yellow w 2012 roku

W 2012 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera uplasowało się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło„Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Pozycję lidera w tym segmencie zajęło pismo „Życie na Gorąco”, którego sprzedaż ogółem w 2012 roku względem 2011 roku spadła o 1,31 proc. i wyniosła ona 614 902 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja należała do „Twojego Imperium”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu wynoszącym 1,58 proc. do poziomu 325 341 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku wyniosła 245 388 egz. i względem poprzedniego roku zmniejszyła się o 1,71 proc. - to z kolei był największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas