Prasa2014-11-28
5

„Życie na Gorąco” na czele tygodników plotkarskich (dane za I-III kwartał)

W I-III kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało „Na Żywo”.

Liderem w tym segmencie pozostaje „Życie na Gorąco” (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) którego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału 2014 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 2,19 proc. i wyniosła 594 685 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 3,48 proc. do 328 638 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym okresie uplasował się na poziomie 232 897 egz., po spadku o 0,92 proc.

Z kolei największy wzrost odnotował tygodnik „Na Żywo”, który zajął jednak ostatnią pozycję. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 4,32 proc. do 180 481 egz.

Zobacz tabelę


We wrześniu 2014 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 589 857 egz., po spadku w porównaniu do września 2013 roku o 6,60 proc., największym w rankingu.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (337 696 egz.; wzrost o 0,78 proc.), a trzecie - do „Rewii” (232 059 egz.; w dół o 2,35 proc.).

Również i tutaj najwięcej zyskało „Na Żywo” - było to 4,84 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas