Prasa2015-03-26
1

„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. ”Dobry Tydzień” wyprzedził „Na Żywo”

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na przedostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2015 roku względem stycznia 2014 roku zmalała o 7,04 proc. i wyniosła 580 725 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,66 proc. do 327 134 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 234 485 egz., po spadku o 1,48 proc.

Przedostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W styczniu br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 178 113 egz.

Magazyn ten zepchnął na ostatnie miejsce tygodnik „Na Żywo”, którego wynik sprzedażowy spadł o 1,31 proc. do 177 274 egz.

„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspierał akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie (więcej na ten temat).

Zobacz tabelę

W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 12,07 proc., pochwalić się mógł „Dobry Tydzień”.

Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Świat & Ludzie” - było to 7,76 proc.

Zobacz tabelę

 



Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań
.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas