Prasa2013-07-26
7

„Życie na Gorąco” umacnia się na pozycji lidera tygodników yellow

W maju 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem umocniło się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Rewia”.

Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w maju 2013 roku względem maja 2012 roku wzrosła o 2,10 proc. i wyniosła 577 852 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,06 proc. do 293 882 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 5,13 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 221 917 egz.

Zobacz tabelę


W maju br. w porównaniu do kwietnia br. wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 11,61 proc.

Zobacz tabelę

 

Autor:mk

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas