Prasa2015-06-09
2

„Życie na Gorąco” z największym spadkiem. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, ale tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.

Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w I kwartale 2015 roku względem I kwartału 2014 roku zmalała o 5,09 proc. i wyniosła 574 467 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,71 proc. do 319 913 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 231 455 egz., po spadku o 2,49 proc.

Dwa oczka niżej znalazł się tygodnik „Na Żywo”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 7,45 proc. do 188 570 egz.

Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn  „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W I kwartale br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 157 936 egz.

Zobacz tabelę

W marcu 2015 roku liderem również było „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 551 939 egz., po spadku w porównaniu do marca 2014 roku o 5,23 proc.

Drugie miejsce należało do „Twojego Imperium” (314 159 egz.; w dół o 4,30 proc.), a trzecie - do „Rewii” (221 375 egz.; spadek o 5,94 proc. - największy w rankingu).

Również i tutaj jedyny wzrost odnotowało „Na Żywo” - było to 11,83 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas