Reklama2021-06-04
0

Fintech Twisto przekonuje, że "Życie nie zaczeka" (wideo)

Fintech Twisto, oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty od Twisto.

Kampania promuje trzy główne produkty Twisto - zakupy online w sklepach partnerskich  z możliwością bezpłatnego odroczenia płatności o 3 tygodnie, wirtualną i fizyczną kartę Twisto z opcją przesunięcia płatności do 45 dni za darmo w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz opcję “Podziel na 3”, czyli możliwość rozłożenia wydatków o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.

Kampania będzie realizowana w Polsce i Czechach przez 6 tygodni. Obejmuje m.in. emisję spotu na Youtube, działania performance, social media oraz współpracę z influencerami.

Koncept kampanii powstał in-house. Za produkcję spotu odpowiada agencja Zoomfilms. Działania performance w Polsce poprowadzi agencja Sales&More, a w Czechach agencja Marketup.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas