Reklama2015-12-04
0

Życzenia „prosto z serca” w bożonarodzeniowej kampanii Delecty (wideo)

W bożonarodzeniowych reklamach marki Delecta (należącej do firmy Bakalland) promowana jest świąteczna seria Pierniczków korzenny smak. Akcję przygotowały Lowe Warsaw, Banana Split, Starcom i Kolterman Media Communications.

Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Producent Delecty składa widzom życzenia bożonarodzeniowe „prosto z serca”, a jednocześnie prezentowane są Pierniczki korzenny smak z limitowanej edycji wprowadzonej właśnie do sprzedaży.

Billboardy sponsorskie będą emitowane przez cały grudzień w TVN (m.in. przy koncercie świątecznym „Listów do M. 2”), TV Puls, TVP2 oraz wybranych kanałach tematycznych .

Kreacją reklam zajęła się agencja Lowe Warsaw, a produkcją - Banana Split. Media zaplanował i kupił Starcom, działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Delecta, Bakalland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas