Radio Track: powiększa się przewaga RMF FM nad Radiem Zet, w góręrównież Trójka Polskiego Radia - na przeciwnym biegunie Radio Zet iJedynka Polskiego Radia. Szczegółowe dane w specjalnym raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany (czerwiec-sierpień 2008) pokazuje, że tegoroczne wakacjenależały zdecydowanie do radia RMF FM.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 23,4 proc. co wstosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,3punkt proc. Na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet z 17,7 proc.udziałem w rynku (poprzednio 19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 13,0 proc.(spadek o 1 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka"- 6,2 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego).