Radio Track: pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacjiradiowych umacniło RMF FM. Udział w rynku zwiększyła także radiowaTrójka i Radio Maryja. Traci Zetka i Jedynka - raport portaluWirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego pozostaje RMF FM - pokazuje najnowszafala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (wrzesień- listopad 2008).
W porównaniu z analogicznym okresem 2007 roku radio RMF FMzanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu23 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, którestraciło 0,9 punktu procentowego (18,4 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem wrynku 12,6 proc. (spadek o 1 punkt proc.).
Porównując najnowsze dane do ostatniej fali badania to widać, żenajwiększy wzrost zanotowało radio RMF FM.