Reklama2021-03-31
2

Nowy lager w rodzinie Żywca - Jasne Lekkie

Marka Żywiec wprowadziła właśnie na rynek sesyjnego lagera - Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Premierze towarzyszą działania reklamowe.

Marka Żywiec dostrzegła ogromny potencjał w segmencie sesyjnych lagerów, którego dynamika sprzedaży w Europie Zachodniej wzrosła w ostatnich latach o ponad 10 proc. Firma rozszerzyła więc portfolio o nowy produkt - Żywiec Jasne Lekkie.

Nowość w ofercie Żywca

Nowy Żywiec Jasne Lekkie to sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%). Jest filtrowany na zimno. Produkt sprzedawany jest w przezroczystej butelce.

- Od lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie konsumentów piwami o niższej goryczce i zawartości alkoholu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy sesyjnego lagera, czyli piwo o przyjemnym, delikatnym smaku, które może być ciekawą odmianą od bardziej goryczkowych piw. To gatunek piwa mało jeszcze popularny w Polsce, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że rozpoczynamy budowę tej kategorii na szeroką skalę - komentuje Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu w Grupie Żywiec.

Piwo dostępne jest od 1 kwietnia br. w butelce 400 ml i puszce 500 ml.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie otrzyma szeroko zakrojone wsparcie marketingowe - obejmuje m.in. telewizję, digital i media społecznościowe.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas