Reklama2017-06-30
2

Żywiec promuje Męskie Granie 2017 (wideo)

Rusza kampania promocyjna trasy koncertowej Męskie Granie, sponsorowanej przez Żywiec. Za jej realizację odpowiedzialne są VML, Opus Film, Roots PR, 2012 Agency, Televisor i MediaWest.

Kampania promująca trasę Męskie Granie obejmuje działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych. W telewizji wyświetlane są 30-sekundowe spoty z gwiazdami tegorocznego wydarzenia - Moniką Brodką, Organkiem i Piotrem Roguckim. Muzycznym tłem jest singiel promujący całą trasę - „Nieboskłon”.

Równolegle z kampanią w telewizji, na Facebooku uruchomiony zostanie bot, za pomocą którego fani będą mogli otrzymać informacje o koncertach, artystach, dostępności biletów, a także wziąć udział w quizie z wiedzy o Męskim Graniu.

Spot promujący Męskie Granie wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Scenariusz przygotowała 2012 Agency, za realizację odpowiada dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję studio Televisor. Działania w digitalu i w social mediach prowadzi agencja VML. Wsparcie PR zapewnia Roots PR, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Pierwszy koncert z cyklu Żywiec Męskie Granie odbędzie się 8 lipca w Poznaniu, finał 26 sierpnia w Żywcu.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas