Pod hasłem „Lekko, mocno. Jak chcesz gazowany” startuje ogólnopolska kampania reklamowa wód gazowanych Żywiec Zdrój (Danone). Za aktywacje odpowiadają VML, Tyrka Studio, Mediacom i MSL.
W akcji marka wykorzystuje pięciu bohaterów - baletnicę, motocyklistę, pingpongistę, wokalistkę oraz kibica. Każda z tych osób reprezentuje osobne style życia i preferencje co do wyboru wody i stopnia jej nagazowania. Cała piątka będzie reklamować brand w filmach oraz kreacjach w social media.
Kampania prowadzona jest ponadto na nośnikach zewnętrznych, w telewizji (spoty sponsorskie) oraz internecie (w tym na kanale Youtube). Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.
Za koncept, kreację oraz działania w Internecie, OOH oraz telewizji odpowiada agencja VML, za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.