Reklama2020-07-31
1

Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym promuje napój Sparkles

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles - pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy - Suchar Codzienny.

Żywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz owocowych aromatów. W rolę ambasadora marki wcielił się popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.

Sparkles to połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty, Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki oraz tegoroczna nowość: Sparkles Passion Mango z nutą mango i marakui.

Żywiec Zdrój postawił na niestandardową kampanię produktu, do której zaprosił internetowego twórcę Suchar Codzienny.

W ramach współpracy publikuje on posty przedstawiające sam produkt oraz jego nietypowe, „kryzysowe” zaangażowanie w kampanię. Dodatkowym elementem prowadzonych działań jest także konkurs dla konsumentów. W połowie lipca na ulicach Warszawy pojawił się również zadrukowany jedynie w połowie billboard.

Za kampanię Żywiec Zdrój z Sucharem Codziennym odpowiada Tailor Made PR.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas