Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
10 trendów na 2012 rok według agencji JWT
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
www.behemoth.com.pl - to będzie trend, zobaczcie;)
Jak ja kubiuę takie "raporty" przygotowane przez 'agencje reklamowe full-service'. Czy im nie wstyd wypuszczać takiego taniego pawia? Sztab dobrze opłacanych "strategów" i "plannerów" przygotwuje stek nieprzydatnych, niewyrżnialnych haseł, które byłyby równie na czasie i 5 i 10 lat temu. Przykłady:
1. NAVIGATING THE NEW NORMAL - Od kiedy ta prawidłowość jest na radarze? od kiedy tryumfy święcą Walmart, Aldi, Biedronka? 20 lat?
2. LIVE A LITTLE - Zasada stara jak cała gospodarka kapitalistyczna
3. GENERATION GO! - WTF? powiedzcie to pozbawionym złudzeń młodym na umowach śmieciowych tkwiących w maraźmie, bez inwencji i kapitału
4. THE RISE OF SHARED VALUE - kolejna mega bzdura, kroporacje działają pod coraz większą presją globalnej konkurencji i jedynym wyrazem 'shared value' jest zatrudnianie specjalistów od CSR.
6. MARRIAGE OPTIONAL - a to co? czyżbyśmy mieli rok 1969 i kończył się imperatyw hajtania? Hellouuu, jest 2012, to jest standard, nie trend ciule z JWT
7. DOGS BOLLOCKS
ITD, już nawet nie chce mi się komentować reszty, rozpacz.