Radio2016-04-11
4

Agora, Eurozet, ZPR Media, Grupa RMF i Polskie Radio wspólnie przekonują, że warto się reklamować w radiu

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Pani ewa niech się lepiej nie wypowiada… wiemy, co potrafi...

hudy 2016-04-10 23:50
01

radio mam małą skuteczność?

bill2016-04-11 09:02
00

Jak reklama w radio moze być skuteczna skoro blok ma 4 minuty średnio mieści sie około 11 reklam kto to zapamięta ? Klienci to idioci jeśli myślą ze ludzie tego słuchają .

Zygmunt 2016-04-11 22:10
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas