Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Aktualizowano badanie Radio Track. Wprowadzono kategorię wykształcenia do ważenia danych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
warto dodać również ze metodologia badań rynku radiowego SMG KRC ewoluowała w ciągu tych lat na korzyść Trójki a na niekorzyść np. Radia Maryja (patrz. połowa wywiadów tzw. nadreprezentacja większych miast)...
Iwiński? Przecież jest chemikiem. Co on wie o rynku radiowym?