Reklama2015-10-22
3

AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

"Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia. Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły. Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH - dobrze wpisany w przestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tym przyjaznym medium reklamowym".
KORPORACYJNY BEŁKOT Z KTÓREGO NIC NIE WYNIKA!

pavv2015-10-22 09:45
00

A ja potkłem siem wczoraj (na bani) o mebel miejski i go przesunęłem!

Dres z klasą2015-10-22 10:08
00

Zostań dziennikarzem, pisz, publikuj, niczego nie zmieniamy.Wolnosc słowa górą! 300tresc.pl

300tresc.pl2015-10-22 17:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas