Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia. Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły. Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH - dobrze wpisany w przestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tym przyjaznym medium reklamowym".
KORPORACYJNY BEŁKOT Z KTÓREGO NIC NIE WYNIKA!
A ja potkłem siem wczoraj (na bani) o mebel miejski i go przesunęłem!
Zostań dziennikarzem, pisz, publikuj, niczego nie zmieniamy.Wolnosc słowa górą! 300tresc.pl