Reklama2015-10-22
3

AMS zaczyna budowę 600 wiat przystankowych w Krakowie

Firma reklamy zewnętrznej AMS poszerza portfolio nośników premium w wiatach przystankowych. Z paneli premium citylight, które do tej pory dostępne były tylko w Warszawie, od teraz można korzystać także w Krakowie.

AMS rozpoczął realizację koncesji krakowskiej - w ciągu 10 lat zostanie wybudowanych 600 wiat przystankowych z około 1600 stronami reklamowymi.

Kraków jest drugim po Warszawie miastem, w którym AMS realizuje strategię rozwoju citylightów z segmentu premium w wiatach przystankowych. Podobnie jak w Warszawie (gdzie budowa 1,6 tys. wiat ruszyła w październiku ub.r.) wiaty przystankowe docelowo będą interaktywne - standardowo wyposażone w technologię NFC oraz kody QR (bramka gateams.com), a w wybranych lokalizacjach także w darmowe WiFi.

- Polski rynek reklamy out-of-home wymaga nowego otwarcia. Musimy modernizować swoje systemy, wykorzystywać światowe trendy i pomysły. Meble miejskie to naturalny kierunek rozwoju reklamy OOH - dobrze wpisany w przestrzeń publiczną outdoor może być niezwykle skutecznym, a przy tym przyjaznym medium reklamowym - tłumaczy Marek Kuzaka, prezes AMS.

AMS na podstawie kontraktów z największymi gminami w Polsce wyposażył w wiaty przystankowe ponad 30 miastach, w tym zrealizował pionierskie na polskim rynku inwestycje w zrewitalizowanych obszarach Szczecina, Warszawy i Wrocławia.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas