Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Agencje takie jak Paci-Koci-Appella? To teraz Plus/Minus Sigma pewnie będzie najefektywniejsza?
kto da więcej ?
Fascynujące są te przetargi spółek skarbu państwa, w których spółka mówi, że ma budżet np. 3 miliony, a agencje biorące udział zamiast rywalizować na strategie i pomysły zajmują się licytowaniem wspomnianej kwoty w dół. Przecież to nie przetarg mediowy! Agencje kreatywne mogą rywalizować na kwotę fee, ale o tym jakoś nikt nie mówi... bo fee idzie do kieszeni właściciela agencji, a ten pewnie nie jest żona cesarza.