Reklama2020-01-30
3

Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję reklamową wspierającą jego działania promocyjne i reklamowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę chce zawrzeć na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia o kolejne 2 lata. Budżet na cały ten okres, łącznie z wynagrodzeniem agencji wyniesie 24,6 mln zł.

Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla BGK oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Będą to działania o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.

Agencja ta zajmie się też doborem, negocjowaniem i pokryciem kosztów zaangażowania banku w odpowiednich wydarzeniach zewnętrznych, w tym seminariach, konferencjach, kongresach, targach do prowadzenia działań o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym. Będzie też negocjować i kupować pakiety świadczeń jako partnera lub sponsora strategicznego. Zajmie się szeroko pojętą kompleksową obsługą ATL, BTL oraz digital.

Przetarg prowadzony jest z tzw. prawem opcji. Oznacza to, że postępowanie jest podzielone na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.

W pierwszym przypadku umowa zostanie zawarta na 24 miesiące, a budżet wyniesie maksymalnie 6,15 mln zł.
Drugi przypadek daje możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy. W tym okresie bank zleci agencji zamówienia nie przekraczające kwoty 18,45 mln zł.

Oznacza to, że zwycięska agencja może pracować dla BGK przez 4 lata i będzie mieć do dyspozycji łącznie budżet w wysokości 24,6 mln zł.

Przetarg trwa do 2 marca br., a warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.

Ostatnio obsługą reklamową BGK zajmowała się agencja dsk wybrana w przetargu wiosną 2019 roku. Agencja ta przy zakładanym przez bank budżecie 3,69 mln zł zaproponowała mu kwotę 1,18 mln zł przez co uzyskała w postępowaniu najwyższą liczbę punktów. O zlecenie BGK rywalizowały wówczas z nią m.in. takie agencje, jak Apella, Focus Media, Starcom (Publicis Media) i Bridge2Fun.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas