Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Centra handlowe straciły w rok 400 tys. klientów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Galerie tracą, bo zaczęły traktować klientów i najemców jak the billi. Poziom imprezek jest taki jak lodowisko w Północnej - najbardziej kolorowe na swiecie : ))) - ze światełkiem rzucanym z reflektorka z sypialni, albo ten syf co robią Młociny - za 5 złotych udając, że to atrakcja.
Nawet pakowanie prezentów im nie wyszło, więc co się dziwić, że ludzie mają dosyć.
Naprawdę, chciałbym poznać to ich narzędzie badawcze, które z taką precyzją, rzędu 0,1 proc. wyniki podaje, a przede wszystkim ile wynosi błąd pomiaru, bo wychodzi na to, że jest on nieco większy niż ma typowa waga sklepowa.
Analityka przy pomocy na przykład pl.shopper.com technologie monitorujące ruch kupujących.
Technologie te pomogły policzyć użytkowników telefonów komórkowych, której mają na kartach SIM ustawiony język rosyjski.