Radio2019-04-11
6

120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Bardzo ładnie, mam nadzieje ze inne sklepy wezmą przykład z media expertu.

mino2019-04-13 11:15
00

no proste sam ME bierze z siebie przykład i coraz cześciej wspierają takie akcje.

bizi2019-04-14 13:18
00

Bardzo ładnie, mam nadzieje ze inne sklepy wezmą przykład z media expertu.
Póki co to słysze tylko o ME, ze bierze udział w takich akcjach i to coraz cześciej.

rico2019-04-20 19:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas