Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Czego klienci oczekują od marek? Wysokiej jakości obsługi i sprawnej reklamacji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Klienci na ogół wiedzą, czego chcą a najlepszym sposobem na pozyskanie klienta i utrzymanie go jest zaoferowanie mu najwyższej jakości obsługi klienta. A to oferują systemy typu CRM np. CRM Kamflex, który pomaga w podtrzymywaniu pozytywnej relacji z klientem, służy jako dobry program do reklamacji, fakturowania i wystawiania dokumentów i dzięki dopasowanym modułom wpływa na efektywność i sprawność, co pomaga w spełnieniu oczekiwań klienta. Reklamacja to aż 24% odpowiedzi ankietowanych, więc chyba warto zadbać o program, który jest wielofunkcyjny i pozwala na poprawienie procesu reklamacji? Naprawdę polecam a więcej o systmie Kamflex można znaleźć tutaj: https://kamflex.pl/