Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Deloitte: w Polsce internet nie zagrozi telewizji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
odważna analiza i aż na 5 lat. Gdyby ktoś pięć lat temu powiedział że w Polsce w komórkach będzie można oglądać video jako płynny streaming to sporo osób by się roześmiało, a jednak to już norma. Drogi Deloitte Polska, to nie czasy 5letnich planów z PRL-u.
A gdzie aspekt zasięgu technicznego sieci internet ? Jak np. Prezes UKE A. Strżyńska nie zostanie powołana na kolejną kadencję to guzik będzie. A przyrost słodkości herbaty będzie wynikać z mieszania w mechanizamch biznesu reklamowego a nie z tego że ktoś dosypał cukru .
Biedni zlecenidawcy reklam, biedni konsumenci, bo to oni za to płacą gotówką i kosztami odbioru zaśmieconych przekazów w internecie..
Wyssane z palca te dane. Raczej "widzimisię" jest głównym źródłem. Jaka jest metodologia badania??? Ludzie z branży dobrze o tym wiedzą. Niestety, Deloitte traci w ten sposób wiarygodność, która jest jego jedynym kapitałem, bo jak widać nie kompetencje na rynku mediowym których nie ma. Pozostaje nadzieja, że czytelnicy nie łykają tego PR-owego kitu, jak młode pelikany.