Reklama2012-10-23
8

„Docenili nas klienci konkurencji” - PZU o efektach swojego rebrandingu (wideo)

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Ponad 20 milonów zł. za dotarcie do 30 mln. odbiorców. Cóż gratuluje tej pani samopoczucia.

wiecho2012-10-23 07:43
00

Rebranding PZU to najgorszy projekt zrealizowany w tym roku! Logo jest tak syfiaste, a poszło na nią tyle kasy. Masakra!

kamil2012-10-23 12:58
00

Gadająca głowa, styl robienia filmów korporacyjnych-lata 90te...Nuuuuuda.

robot2012-10-23 18:17
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas