Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
E-sklep wymagał zwrotu zakupu wraz z reklamacją. Przegrał w sądzie z UOKiK
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
To jest ciekawe, bo w ś.p. Orsayu trafiłąm na ten sam problem z reklamacją i wtedy rzecznik praw konsumenta przyznał rację Orsayowi.
Ciekawe jak UOKIK odniósłby się do tego że BonPrix nie zwraca kosztów wysylki zwrótów?
To ciekawe, ponieważ kiedy reklamowałam w tym sklepie odzież przed decyzją UOKiK zawsze dołączałam pismo reklamacyjne do reklamowanego towaru. Za każdym razem po 14 dniach upominałam się o kontakt ze sklepem bo milczał... I wtedy otrzymywałam info, żeby emailowo przesłać pismo eklamacyjne.