Internet2020-12-21
13

Facebook w reklamach atakuje Apple. Tim Cook: zmiany w iOS 14 to duży cios

KOMENTARZE (13)

WASZE KOMENTARZE

Czyli Facebook, który ograniczył firmom praktycznie do zera ruch organiczny, teraz ubiera się w szaty obrońcy ich interesów ? Bo Apple da użytkownikom wybór?

Doro2020-12-21 09:51
00

Czyli Facebook, który ograniczył firmom praktycznie do zera ruch organiczny, teraz ubiera się w szaty obrońcy ich interesów ? Bo Apple da użytkownikom wybór?


gorzej, że wciska kit, że dzięki fb małe firmy mogą się reklamować! jak tak to świetnie działa, to może jakieś dane o konwersji vs inne kanały? bo bez tego to takie biadolenie. Faktem jest, że te płatności dla fb są na relatywnie niskim poziomie ale w dużej skali jest z tego niezły pieniądz. I nagle źródełko się urwie. Zakładam, że z korzyścią dla MŚP, które za pomocą fb raczej daleko nie zajedzie :)

Adam K2020-12-21 10:24
00

ktoś może przetłumaczyć na polski słowa p. Robotyckiej? "rekomendacje [...] jak zachować dotychczasowy poziom konwersji [...] są dość płytkie i oczywiste [...]" oraz "martechowe"

sin2020-12-21 10:34
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas