Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami reklamowymi, mocno w górę „Parkiet” i „Gazeta Wyborcza” (top10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Parkiet i Puls Biznesu mocno wzrosły. Parkiet to w sumie na sterydach reklamowych jest w tym roku. Brawo dla działu sprzedaży!
to ekonomicznie logiczne że gazecie wyborczej o 1/3 rosną przychody z reklam przy jednoczesnym dużym spadku sprzedaży. Samorządy rządzone przez PO nie patrzą na sprzedaż kiedy się reklamują.