Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ferrero największym reklamodawcą wśród producentów czekolady, w dół Mondelez i Wawel (Top5)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Bez przesady! Prawdziwy producent czekolady nie dokłada do swoich produktów oleju palmowego!
Życzę wszystkiego najlepszego firmie Wawel. Moim zdaniem jako jedna z niewielu ciągle zachowuje swój charakter i nie ulega schematom podsuwanym przez marketingowców z głowami pełnymi teoryjek o cyklu życia produktu, które często prowadzą do rezygnacji z tradycyjnych produktów na rzecz nowinek i aktualnych trendów.
Mam nadzieję, że Wawel pozostanie taki jaki jest i ciągle będzie można kupić po prostu czekoladę taką jak zawsze, a nie kolejną wersję zachodnich cudów bez wyrazu, która różni się od innych głównie sposobem i kosztami reklamy.