Radio2010-07-19
1

Grupa RMF i Polskie Radio mocno w górę, Agora w dół

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Te dane są bałamutne i niewiele warte. Ciekawe dlaczego Wirtualne media nie zadają sobie trudu prostego sprawdzenia, jak wpływy cennikowe mają do rzeczywistych. Mnie wystarczyło 10 min, by sprawdzić, że w roku ubiegłym rzeczywiste roczne wpływy Polskiego Radia z reklamy, sponsoringu i obrotu prawami do audycji wyniosły około 47 mln zł (dane dostepne na stronach internetowych PR.S.A), przy cennikowych wpływach 148 mln. Pozostałe rozgłośnie prawdopodobnie mają te same proporcje, czyli wszystkie podane liczby nalezy dzielic przez trzy, a nawet przez cztery... Skądinąd wiadomo, że cała suma do podziału na rynku reklamy radiowej wynosi około 600 mln zł rocznie. A tu mamy wpływy 1,1 mld w ciagu pół roku...

Prawda2010-07-19 12:49
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas