Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Grupa RMF i Polskie Radio mocno w górę, Agora w dół
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Te dane są bałamutne i niewiele warte. Ciekawe dlaczego Wirtualne media nie zadają sobie trudu prostego sprawdzenia, jak wpływy cennikowe mają do rzeczywistych. Mnie wystarczyło 10 min, by sprawdzić, że w roku ubiegłym rzeczywiste roczne wpływy Polskiego Radia z reklamy, sponsoringu i obrotu prawami do audycji wyniosły około 47 mln zł (dane dostepne na stronach internetowych PR.S.A), przy cennikowych wpływach 148 mln. Pozostałe rozgłośnie prawdopodobnie mają te same proporcje, czyli wszystkie podane liczby nalezy dzielic przez trzy, a nawet przez cztery... Skądinąd wiadomo, że cała suma do podziału na rynku reklamy radiowej wynosi około 600 mln zł rocznie. A tu mamy wpływy 1,1 mld w ciagu pół roku...