Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Mondelez wprowadza gumę do żucia marki Halls, będzie duża kampania reklamowa
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Na polskim rynku były swego czasu gumy Hollywood (razem z kampanią telewizyjną): mentolowe niebieskie, truskawkowe różowe, tropikalne żółte i najlepsze - chlorofilowe zielone. Hollywood były znaczie lepsze od Wrigleys.
Jeżeli zamiast aspartamu i acesulfamu K, substancją słodzącą będzie cukier brzozowy (ksylitol) i zostanie to podkreślone w kampanii reklamowej to wróżę sukces. W przeciwnym razie będziemy mieli do czynienia z kolejną gumą do żucia, być może o lepszym smaku ale wciąż ze szkodliwym zestawem słodzików.
Jezeli chodzi o smak gumy mietowej to jest ok nie czuć w niej tej chemii co u konkurencji...