Internet2014-06-17
2

IDMnet jako broker reklamowy NK.pl stawia na wideo, mobile i badania

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

To nieprawdopodobne, jak szybko postępuje degradacja zasięgowa NK.pl. Produkt, ktory byl wrecz wymarzonym kandydatem do stania sie czymś w rodzaju Allegro, tyle ze na rynku socialowy i jaki potencjal w nim drzemal, zostal kompletnie, totalnie spi........ony, przez ludzi bez pomyslu, wizji, konsekwencji.

Caly management, który przewinął sie przez ten biznes przez te wszystkie lata powinien byc na stale ostemplowany w branzy, jako goście, którzy popsuli przysłowiową "metalową kulkę"

Arek2014-06-17 12:53
00

Teraz NK to statek tonący, dlatego nie można tego traktować jak sukcesu. IDMnet może i trochę zarobi ale to nie jest coś na co się rzucą reklamodawcy :D

marlon brando2014-06-17 17:20
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas