Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Bo od kontaktu z obsługą klienta są telefony, maile czy też formularze na stronach internetowych. Rewolucji w tej kwestii nie będzie!
Zapomnieliście dopisać, że dane nie były zbierane w Polsce. Mamy u nas całkiem sporo dobrych wdrożeń obsługi klienta poprzez social media, z którego korzysta kilka już procent konsumentów.
Według badań dotyczących trendów (np. badania przygotowane przez Deloitte) w obsłudze klienta i wykorzystaniu różnych kanałów już wkrótce social media i czat mogą być głównymi kanałami kontaktu z działami obsługi klienta.
A mundre głowy, ooops, tzn. heady i inne think tanki powymyślały, żeby wszystko załatwiać przez fejsika na stronie firmy w dziale kontakt nawet adresu e-mail nie ma!