Internet2016-03-12
3

Internauci rzadko wykorzystują social media do spraw związanych z obsługą klienta

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Bo od kontaktu z obsługą klienta są telefony, maile czy też formularze na stronach internetowych. Rewolucji w tej kwestii nie będzie!

pavv2016-03-12 09:55
00

Zapomnieliście dopisać, że dane nie były zbierane w Polsce. Mamy u nas całkiem sporo dobrych wdrożeń obsługi klienta poprzez social media, z którego korzysta kilka już procent konsumentów.
Według badań dotyczących trendów (np. badania przygotowane przez Deloitte) w obsłudze klienta i wykorzystaniu różnych kanałów już wkrótce social media i czat mogą być głównymi kanałami kontaktu z działami obsługi klienta.

Karol2016-03-12 10:56
00

A mundre głowy, ooops, tzn. heady i inne think tanki powymyślały, żeby wszystko załatwiać przez fejsika na stronie firmy w dziale kontakt nawet adresu e-mail nie ma!

fdf2016-03-13 15:06
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas