Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kampania „freewolnych domen” home.pl nie dyskryminuje kobiet
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Skoro tak nieetyczna reklama "nie przekracza zasad kodeksu branżowego" - to niewątpliwie trzeba zmienić te zasady i to możliwie szybko i skutecznie, bo tego typu reklamy niestety staja się codziennością. To przykre, ale pewnie w Komisji Etyki Reklamy są wyłącznie... reklamodawcy..
Sputnikiem czasu w przeszłość ?? ; )))
Proszę bardzo: czytaj lektury, jak Marquis De Sade "Justyna" ; )) do poduszki, a zobaczysz ile zyskałeś ; ))
pozdrawiam
Co to się porobiło????? Dają przyzwolenie na wszystko!!!! Ale mi etyka, której wogóle nie zachowują, wstyd KER!!!