Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
KER: reklama Devil Energy z hasłem „Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach” dyskryminuje kobiety
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Pytanie do kogo kierowania jest taka reklama. Sam podtekst ok...ale w tak prostacki sposób ?
Primo - WaterSIU? serio? no brawo.
Secundo - a może to ona użyła parszywego podstępu w postaci wizyty u wizażystki w celu zwiedzenia tego bezbronnego samca, który będąc wzrokowcem bez dalszego już trudu agresorki staje się jej seksualną ofiarą właśnie, za sprawą jej namalowanej jedynie urody? Bez trudu możnaby wtenczas dostrzec, że jedynym celem zaaranżowanego fellatio jest jedynie przejście do dalszych czynności seksualnych dążących do pobrania materiału genetycznego od bezbronnego, oraz sądząc po męskiej dłoni - przystojnego, samca oraz poczęcia jednostki ludzkiej, która malować sobie urody, jak mama, może już nie będzie musiała. Tożto czyste wzmacnianie kultury gwałtu podstępem! Idę z tym do KER!