Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kolejna kara dla Vectry, operator ma zapłacić 200 tys. zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
hura! dane osobowe, bez mojej zgody, zostały przekazane przez vectrę innej firmie. nie miałem czasu kruszyć o to kopii i chodzić po sądach. cieszę się że końcu ich skontrolowano; pewnie komuś zaleźli za skórę
Niestety muszę potwierdzam niską jakość uslug Vectry. Słodka Konsultantka namówiła mnie na zmianę pakietu. Przy okazji umówiła mnie z Monterem na wymianę modemu. Musiałem się zwolnić z pracy i czekać na montera we wtorek o 15.00 w domu, bo oczywiście godziny montażu popołudniowe i wieczorne dostępne są tylko za 2 lub 3 tygodnie. Dzień wcześniej otrzymałem SMS przypomnienie, że montaż będzie we wtorek o 15.00. I tak sobie milo czekałem na montera 2 godziny. Oczywiście nie pojawił się. Żadnego telefonu, informacj z Vectry. Gdy zadzwoniłem do Vectry to konsultantka ze zdziwieniem powiedziała mi że jestem przecież umówiony na piątek nie na wtorek i nic nie może poradzi, bo jej tak "system " podpowiada. No i mnie szalg trafił. Umawiałem się na wtorek, dostałem sms z potwierdzeniem na wtorek, a panienka udowadnia mi że umówiłem się na piątek !!!!!! W celu wyjaśnienia sprawy poprosiłem o kontakt z konsultantką, która sprzedała mi usluge. Oczywiście nie było to możliwe.!!!!! Konsultantka, powiedziała mi, że sprawę mogę wyjaśnić w regionalnym biurze, bo dział sprzedazy jest ok. Z tym, że do regionalnego biura muszę udać się osobiście , nie rozmawiać telefonicznie !!!!!!! Oczywiście moja prośba o przełaczenie rozmowy na jakiegoś kierownika nie została uwzględniona. Najlepiej umówić się na następny termin, ale konsultantka nie gwarantuje, że monter raczy się pojawić - "bo wie Pan korki w miescie, montaże się przedlużają" Tak wygląda stosunek Vectry do klienta. Jak chcą coś sprzedać to są mili, ale potem obsluga jest jest tragiczna. Po prostu elementarny brak szacunku. I przestrzegam - z wszystkimi problematycznymi sprawami odsyłają osobiście do biura regionalnego. Przez telefon nic się nie zalatwi.