Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Tele Tydzień” zamiast „Kropki TV” w Biedronce
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Rynek prasy cały czas ewoluuje, gdy wypierany jest przez tak zwany digital. Każdy z nas ma dzisiaj internet na wyciągnięcie ręki. Dosłownie. Wystarczy sięgnąć do kieszeni po smartfona.
Powiedzcie mi, jak to jest, że w czasach, gdy po premierze dowolnej gry, kwestią godzin jest, by w serwisach o grach pojawiła się recenzja owej, a na YouTube filmy z przejścia całej oraz dziesiątki recenzji, nadal kupowane są magazyny na swych łamach publikujące recenzje tych gier? Mające 25 tysięcy nakładu.
Czyli makulatura za makulaturę
halo, hamburg? was ist loss?