Badania2020-04-25
1

Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Badania mają na celu udowodnienie klientowi, że w czasie kryzysu trzeba wydawać pieniądze na komunikację i ...dać zarobić agencji. Jak by na nie patrzeć, kryzysy sprzyjają dużym graczom. Po każdej zapaści wychodzą jeszcze silniejsi i.... produkują jeszcze więcej plastiku, folii i dają zarobić jeszcze wiecej celebrytom. Obłęd.

Mbumbanga 2020-04-26 04:47
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas