Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
p.Czubowna ma rewelacyjny glos, Ona jest w stanie wszystko sprzedac. Cieply ,bardzo w zasadzie meski glos,brzmi wywazenie i przekonujaco..
A ile jest tam pestycydów, to już nikt nie powie. Najbardziej chemiczne warzywa i owoce z Hiszpanii. A tego mają najwięcej. Nawet eko, bio.
Lidl - nie, dziękuję.