Reklama2023-02-08
2

Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej

Lidl Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Tym razem zwraca uwagę na duży wybór świeżych warzyw i owoców. O tym wszystkim opowiada w  jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna.

Lidl Polska kontynuuje kampanię promującą świeżą ofertę Ryneczku Lidla. W jednym ze spotów telewizyjnych, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna, sieć przekonuje, że dostawy warzyw i owoców są realizowane codziennie, dzięki czemu klienci każdego dnia mają dostęp do ogromnej oferty świeżych artykułów. Ponadto oferta zmienia się wraz z porami roku, więc klienci na co dzień znajdą to, czego potrzebują.

Kampanii towarzyszą promocje cenowe, którymi objęte są warzywa i owoce. Na przykład od poniedziałku 6 lutego do środy 8 lutego wszystkie kiwi oferowane będę do 61 proc. taniej  (po 0,69 zł/ 1 szt. zamiast 1,79 zł).

 

Nowa odsłona kampanii Ryneczku Lidla została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, digitalu, nośnikach outdoorowych oraz mediach społecznościowych. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstały dwa spoty telewizyjne – w jednym z nich lektorką jest Krystyna Czubówna.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas