Biznes2016-11-09
59

Lidl szybko skończył promocję ze zwrotem pieniędzy, bo nie docenił specyfiki zachowań konsumenckich (opinie)

KOMENTARZE (59)

WASZE KOMENTARZE

To po prostu niemiecka firma w ktorej nie przewidzieli zachowania tego cebularskiego narodu.

lidl2016-11-09 03:23
00

jaki ładny okrągły zwrot: niedocenienie zachowań konsumenckich :)
smutna prawda jest taka, że niedoceniono polskiego buractwa i kombinatorstwa, które jest zjawiskiem niespotykanym na skalę światową. i nawet cóż z tego, że powiedzmy 90% klientów kupowało normalnie, jeśli wystarczy 10% d*bili właśnie stojących na parkingu i przelewających np. płyn do płukania do innej butelki.

i to nie jest zaskoczenie, bo takie akcje są nagminne przy handlu w sieci, gdzie odkąd wprowadzono opcję zwrotu z kosztami przesyłek bez powodu do 14 dni - jest normalnie stała grupa osób żyjąca z korzystania z rzeczy tak wypożyczanych - kupują, zwracają, kupują co innego, zwracają i tak w kółko. w międzyczasie towar wymacany, folie i pudełka rozwalone i niech se z tym sprzedawca dalej radzi.

w tym kraju nigdy nie będzie normalnie, może za parę pokoleń jak się mentalność ludzi zmieni, to pojawi się jakieś światełko.

ps: współczuję obsłudze sklepów, bo podejrzewam, że zanim to doszło do marketingu, żeby zakończyć tą akcję, to najpierw obsługa sklepów musiała się użerać, w oczywisty sposób widząc jak goście śmiejąc się im w twarz żądają zwrotu kasy za np. 5 kilo żarcia kupionego 5 minut temu.

mentoir2016-11-09 04:58
00

Ile lat jest lidl w Polsce ? Nic sie przez te lata nie nauczyli ? Czy moze jakiegos konia trojanskiego zateudnili e tym marketingu

zen2016-11-09 06:27
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas