Internet2013-01-14
3

Loteria konsumencka - dlaczego warto i jak to się robi?

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Jeśli obie Panie decydują się publikować na portalu branżowym (a jak czytamy zajmują stanowiska kierownicze), to powinny wyjść poza prezentowany poziom ogólników. Bo tak na prawdę, to wszystko już wie przeciętny JuniorAccountExecutive po kilku miesiącach pracy...

Jan K.2013-01-14 14:29
00

Autorki zapomniały dodać dość ważną informację - iż każda loteria wykorzystująca musi mieć formę loterii audioteksowej - co pociąga za sobą bardzo wysokie koszty organizacji oraz dość wysoki podatek .

Złośnik 2013-01-15 09:36
00

Tylko szkoda, że Panie nie raczyły wspomnieć, że brakowało w tym projekcie etyki, bo regulamin przewidywał obsługę zaledwie 69000 zgłoszeń komunikatem w postaci SMS-a zwrotnego. Jeśli prawdą jest, że 120 000 osób wzięło udział w tejże loterii, to 51 000 zgłoszeń pozostało bez odpowiedzi czy ich SMS został zarejestrowany w systemie. Zupełnie inną kwestią jest powoływanie się w tym artykule na proste zasady przedstawiane na materiałach reklamowych. Należy się z tym zgodzić w 100%, tylko jak to się ma do wykorzystania w tej loterii numeru dziewięciocyfrowego i to jeszcze nie jakiegoś specjalnie uproszczonego, złotego numeru. Przecież będąc przy sklepowej półce klientom ciężko niekiedy zapamiętać numer czterocyfrowy i prefiks a o 9 cyfrach nie ma absolutnie mowy. Nawiązując do tego co napisał Złośnik, warto sprostować, że zapewne dlatego nie zrobiono loterii audioteksowej, bo spółka bała się podatków od przychodów oraz złożonej procedury a i pewnie na szybko nie miała osoby z odpowiednimi uprawnieniami do jej nadzoru.:)

Bolek2013-01-22 12:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas