Internet2015-06-18
6

Łukasz Chwiszczuk: antidotum na Adblocka są nieirytujące, dopasowane reklamy

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Serio ten pan wymyslil takie pzyklady? Gdybym nie wiedzial, to powiedzialbym to ze pomysly 6 latka.

Arti2015-06-18 09:39
00

Najgorsze przykłady z możliwych przydatności reklamy, które nie są w stanie przekonać nikogo do nie używania adblocka. Nie znajdę warsztatu jak mi się auto zepsuje, bo nie będę miał dostępu do reklam?! Really?!!!! To samo z wyszukaniem sklepów, które oferują konkretny, znany nam produkt...?!!! Facet naprawdę jest przekonany, że bez reklam nie da się ich odnaleźć?!!! Oniemiałem. Co to za gościu i w jakim świecie żyje?... Zapomniał o czymś tak kosmicznym jak wyszukiwarka... Tak wrósł w reklamy, że nie pamięta, iż w wyszukiwarce pokazują się nie tylko reklamy a również wyniki wyszukiwań. Ba jak wyłączyć reklamy to wyszukiwania będą tylko bardziej rzeczowe i trafne... Ale to z pewnością nikomu nie pomoże... W niczym.

CW2015-06-18 10:01
00

Czy wciskając tak durne przykłady można wysoko zajść w hierarchii AR?
Pań Łukasz Chwiszczuk jest dowodem na to, że bezmiar głupoty własnej nie przeszkadza w awansach.

Nick2015-06-18 11:41
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas