Internet2019-06-24
10

Maciej Szwarc nowym prezesem Abstra, Robert Pasut dyrektorem ds. strategii kontentowej

KOMENTARZE (10)

WASZE KOMENTARZE

Się porobiła korporacja. Tylko kontent coraz gorszy

fs2019-06-19 10:38
00

Maszynka do robienia kasy. Dawno stracili zaufanie i wiarygodność sprzedając się firmom. Teraz są już tylko produktem.

Romero2019-06-19 10:39
00

"Wartościowe treści programowe" :))) Grupa docelowa 13-30? To kto ich sponsoruje? Firmy liczące na to, że oglądającym kupią coś rodzice?

sammler2019-06-19 11:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas