PR2018-05-05
3

Małgorzata Nycz: w komunikacji ubezpieczeń potrzebne jest odwoływanie się do osobistych uczuć i doświadczeń (wywiad)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

O osobistych doświadczeniach warto mówić: o naciąganiu na ubezpieczenie przez telefon, o nieuznaniu szkody, o "drobnych druczkach". Każdy z nas ma tego typu doświadczenia swoje, rodziny lub znajomych.

warto rozmawiać2018-05-05 08:19
00

Nic tak nie mierzi w reklamach ubezpieczeń na życie i zdrowie, jak odwoływanie się do najniższych instynktów i uczuć. Od razu mówię - dramat. Firma używa takich haseł, by żerować na ludziach, na człowieku, by zarobić. Nie łudźmy się, firmy ubezpieczeniowe nie robią ubezpieczeń, bo im ludzi szkoda, tylko chcą zarobić. I jak to połączyć z takimi hasłami, to wychodzi hiena.

xxx2018-05-05 19:21
00

O osobistych doświadczeniach warto mówić: o naciąganiu na ubezpieczenie przez telefon, o nieuznaniu szkody, o "drobnych druczkach". Każdy z nas ma tego typu doświadczenia swoje, rodziny lub znajomych.


Jakby Pani chciała poznać nasze zdanie na ten temat, to faktycznie by polegli. Skuteczna reklama ubezpieczeń powinna brzmieć: "nie obniżymy wartości szkody, załatwimy sprawę od ręki, wypłacimy całą, należną kwotę, nie będziemy przeciągać tematu, będziemy uprzejmi, załatwimy sprawę za Ciebie, damy samochód zastępczy"

Niby to wszystko czasem pojawia się w reklamie ale wiadomo, że to zwykłe naciąganie a nie reguła, która obowiązuje we współpracy z nami.

Sory ale nie widziałem ani jednej sprawy gdzie wszystko poszło sprawnie :\ A rekomendację ubezpieczycieli zbieram od znajomych a nie opieram się na reklamie. A najlepiej jak się ma kogoś znajomego u ubezpieczyciela - wtedy można w miarę normalnie procedować temat.

Krótko mówiąc - ubezpieczyciele! Jesteście naciągaczami, którzy ściemniają w reklamach. Żadne triki nie zmienią opinii o Was. Macie dużo do nadrobienia praktycznie na każdym polu obsługi klienta.

Marek_Sz2018-05-14 15:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas