Reklama2013-10-30
4

Marcin Boroszko, szef Atmediów: Transakcja z AMC Networks nic nie zmienia

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

atmedia jest jedyną alternatywą dla kanałów tematycznych i vod, wiedzą co robią. zpr nie da rady i strzeli sobie cpm w nogę ;-)

rekin2013-10-30 07:53
00

Szkoda, że Benbenek nie wyciagnał wniosków z casu TV Puls, który kilka lat temu majac podobne ambicje zdecydował sie storzyc swoje biuro sprzedazy..... domy mediowe i reklamodawcy szybko zweryfilkowali te plany....

Mediowiec2013-10-30 09:14
00

ZPR daję max. pół roku, potem się zorientują, że dali ciała

Johny Bravo2013-10-30 10:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas