Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Ciekawe, czy na starość poczują wyrzuty sumienia, że to za ich sprawą pojawiali się tacy ludzie, jak ci, którzy podczas totalnego lockdownu dzwonili do podrzędnych drużyn, bo musieli coś obstawiać, cokolwiek by to było.
Oni przegrywali majątki rodzin, aby tylko grać. Żeby się odegrać...
Borek nie ma sumienia.