Reklama2022-08-09
2

Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto

Bukmacher Etoto ruszył ze swoją nową kampanią pt. „Etoto. Na Grubo”. W reklamach biorą udział ambasadorzy marki - Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek.

Kampania informuje o promocji bukmachera, która jest nowością na polskim rynku gier – bonusie bez obrotu.

W materiałach wideo wystąpili ambasadorzy marki: Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek. Dwóch ostatnich bohaterów wcieliło się w zawodników sumo uosabiających charakter promocji.

Łącznie powstało kilkanaście wariantów przekazu, które będzie można zobaczyć w TVP, kanałach grupy Discovery i Polsat oraz mediach społecznościowych bukmachera Etoto.

Za kreację koncepcji odpowiada Agencja reklamowa Śmiało z Gdyni. Spoty wyprodukował dom produkcyjny High Noon.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas