Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Men’s Health” na czele pism męskich w 2014 roku, „CKM” ostro w dół
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
W MensHealth, Playboyu i Logo jest co poczytać. W CKM już nie. Nie dziwią zabiegi z jaokiem z pyta.pl i krytykiem, który został ich najnowszym felietonistą. Ratujmy co się da - jak w piosence :)
Czytać? Niech się najpierw redaktorzy tych pism nauczą pisać, bo czas żerowania na darmowych studentach i robienia w konia dziennikarzy na śmieciówkach już się skończył. Honoraria za artykuły w tych pismach w ciągu ostatnich kilku lat zmniejszono o jakieś 50-70 procent, więc co się dziwić, że proporcjonalnie sprzedaż spada!
magazyny onanistów tracą czytelników ?